vasárnap, január 04, 2015

HAPPY NEW TRAVEL-YEAR

Újabb év kezdődött. Pár hónap múlva egy éves lesz a blogom! Csodálatos érzés, hogy ennyien követtek, olvastok. Remélem sokan az én élményeim alapján indultak el egy új várost, vidéket, tájat felfedezni.
Új év, új tervek. Gondoltam, összeírom két bakancslistába az országokat. Az egyiken a már bejárt országokat tüntettem fel sorrendben, míg a másikon azokat a helyeket, ahova szeretnék egyszer eljutni...


Bakancslista I.
   - Finnország (Helsinki, Mikkeli)
   - Észtország (Pernu, Kalama)
   - Ausztria (Mödling)
   - Olaszország (Velence, Róma)
   - Svédország (Göteborg)
   - Lengyelország (Krakkó, Auschwitz)
   - Németország (Mannheim)
   - Románia (Szováta)

Bakancslista II.
   - Törökország
   - Amerika
   - Spanyolország
   - India
   - Oroszország
   - Ukrajna
   - Csehország
   - Bulgária


Ha esetleg van ötletetek, javaslatotok, hogy hova menjek el, hol kóstoljam végig a specialitásokat, akkor írjátok meg kommentben, vagy írjatok emailt a jakabjulcsilkg@gmail.com címre.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Author

Jakab Julcsi vagyok, eme blog írója. Nagyon szeretem a burgundi-bordó színt, a népzenét, néptáncot, a II. világháború történetét. Ha le akarsz venni a lábamról a mogyorós fehércsokival, és a bazsarózsával nyert ügyed van.