péntek, március 13, 2015

HAPPY BDAY!

Úgy elszaladt, hogy észre sem vettem. 2015. 03. 02.-án vált egy évessé a blogom. Ez nekem több okból is iszonyúan fontos! Egyrészt több blogom is volt már a Vintagetravellina előtt, de ezek sajnos különböző okok miatt befulladtak. Ez az első olyan blogom, ami betöltötte első életévét. Másrészt az egy év alatt rengeteget megtanultam a minőségi, és mind küllemre, mind beltartalomra elegáns blogolásról. Azóta nyitottam hozzá tumblr, instagram, és külön ennek a blognak facebook profilt. Sőt! Az első szülinapi ajándékként barátnőmmel közösen elindítjuk a blog angol nyelvű változatát, így mostmár külföldiek is olvashatják szösszeneteimet.
Na, abbahagyom a szövegelést, mert már a bőgés határán állok. 

Happy Bday my blogs!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Author

Jakab Julcsi vagyok, eme blog írója. Nagyon szeretem a burgundi-bordó színt, a népzenét, néptáncot, a II. világháború történetét. Ha le akarsz venni a lábamról a mogyorós fehércsokival, és a bazsarózsával nyert ügyed van.